Niniejszą ankietę kierujemy do wszystkich naszych Klientów, ma ona na celu dokonanie obiektywnej oceny funkcjonowania naszej firmy oraz przedstawienie uwag odnośnie oferowanych usług.
1. W jaki sposób Pan / Pani uzyskała informacje o Loxxess Polska ? Internetmateriały pisemne, ulotki, folderyinni Kliencitargi/wpisy w katalogach targowychkontakt bezpośredni (przedstawiciel)inne
[group group-53 inline]Podaj źródło informacji: [/group]
2. Jak Pan / Pani ocenia jakość oferowanych przez Loxxess Polska usług? bardzo wysokowysokoprzeciętnieniskobardzo nisko Uwagi:
3. Czy ma Pan / Pani zastrzeżenia do przebiegu realizacji zleceń? TakNie Uwagi:
4. Proszę ocenić terminowość i kompletacji realizowanych przez Loxxess Polska zleceń bardzo wysokowysokoprzeciętnieniskobardzo nisko Uwagi:
5. Jak ocenia Pan / Pani wiedzę i kompetencje (fachowość, znajomość zagadnień merytorycznych i rozwiązań praktycznych) pracowników Loxxess Polska? bardzo wysokowysokoprzeciętnieniskobardzo nisko Uwagi:
6. Proszę ocenić poziom obsługi Klienta, na każdym etapie Państwa kontaktu z pracownikami Loxxess Polska (uprzejmość, życzliwość, dostępność, chęć udzielenia pomocy) bardzo wysokowysokoprzeciętnieniskobardzo nisko Uwagi:
7. Proszę ocenić warunki finansowe usług Loxxess Polska w stosunku do innych firm oferujących podobny zakres usług. zdecydowanie korzystniejszena podobnym poziomiewyższezdecydowanie wyższe Uwagi:
8. Proszę ocenić proces reklamacyjny w Loxxess Polska ( czas reakcji na złożona reklamację). bardzo wysokowysokoprzeciętnieniskobardzo nisko Uwagi:
9. Czy jest Pan / Pani zadowolony(a) ze współpracy z Loxxess Polska? TakNie Uwagi:
10. Czy poleciłby Pan / Pani Loxxess Polska? TakNie Uwagi:
11. Czy planuje Pan(i) korzystać z naszej oferty Loxxess Polska w przyszłości? TakNie Uwagi:
12. Prosimy o podanie sugestii odnośnie oczekiwań w stosunku do obecnej współpracy
13. Państwa inne uwagi na temat usług Loxxess Polska
Twój adres email: